H επιστροφή στην τάξη μετά την καραντίνα για τους μαθητές με ΔΕΠ-Υ

Έχετε αναρωτηθεί πώς ένας μαθητής με ΔΕΠ-Υ μετά από μια τόσο μεγάλη περίοδο απομόνωσης στο σπίτι με έλλειψη καθημερινής οργάνωσης δραστηριοτήτων και προγράμματος μπορεί να επιστρέψει στην τάξη; Πώς δηλαδή από ένα πλαίσιο χαλαρό, ελεύθερο, αδόμητο μπορεί να υπακούσει και να «πειθαρχήσει» στους κανόνες και την οργάνωση ενός δομημένου πλαισίου όπως η τάξη; Πώς θα μπορέσει να «τιθασεύσει» παρορμήσεις μιας χαοτικής κατάστασης εγκλεισμού στο εδώ και τώρα μιας τάξης; Διαβάστε κάποιες χρήσιμες συμβουλές από την Μαίρη Γώγου, Ειδική Παιδαγωγό-Σχολική Ψυχολόγο (ΜΑ, Μsc) σχετικά με το πώς μπορούμε να βοηθήσουμε έναν μαθητή με ΔΕΠ-Υ να προσαρμοστεί καλύτερα στο σχολικό πλαίσιο μετά την περίοδο της καραντίνας.